Sobee =)

Çiko^ma sobelendim cnm cvpları burdn aLrsn =)

SoRuLar:

1. Blogcuya ilk geldiğinde neler hissettin cnm kısaca anlat:

Cevap: Bilmemm c(: Hiçbirşey bilmiyordum kategori açmayı falan arkadaşımdan öğrendim o zamanlar soğuktum tabii eski blogcu vardı.

2. Eski blogcumu yeni blogcumu?

Cevap: Yeni blogcu adı üstünde yeni çok basit ve facebook gibi o yüzden facede rahat olduğumz icn burdada oluyoruz =)

3. Sarışınmı esmermi kızılmı ?

Valla sarışınla esmer arasında kaldım her ne kadar sarışına bakılır esmere yapılır olsada sarışınlarda çok hoş oluyo bnm saç rengim kumrala yakın kahverengi

4. En yakın kanka,arkadaş,dost ve ortak özellikleriniz:

- Zynp= Aynı gün aynı yıl aynı hastahane ve aynı saatte doğduk =)

- EyLL= Yeri geldignde bi erkekten daha delikanlı oluoruz =)

- aLr= KaFa denqiYiz xD

eSm= İkimizDe şaka SeweRiz xD

NesLi= İkimizDe yeri geLdigi zaman deLüyüzz xDdDD

 

5. SıkıLdınmı ye/yemeye geçelim mi ?

Cevap: AsLa sorular çok tatlı tam benlik ama geçebiliriz çok merak ettm =)

Ye/Yeme

Pizza= Hammm hamm yeee tabikii

Makarna= Makarnamı yeeeeee namm xDD

Pliav= Yok jnm ben yemiym xD

Kebab= Sus çikomm ye tabikii

Patates kızartması= oo yee :D

 

GeçeLim özeL hayata Beyaz^m xD

1. Hiç birini sevdinmi ?

Cevap: Aaa sorulmaz jnm böyle sorular dıtt boşluğa tıklıyorum xD

2. Sınıftaki erkekleri seviyormusun iyi birilermi ?

Cevap: Kankalarım ve sıra arkadaşım gerçekten çok iyi bir arkadaşlar diğerleri öö xD

3. Kankamı sevgilimi ?

Cevap: KanKa tabiki kankasız hayat  bayatt xD

4. Kendini mükemmel görüyormusun görüyorsan neden ?

Cevap: Yok kuzm neden gorym bende Allah'ın kuluyum benim ne frkm var ki dier insanlardan hepimiz insanz iste =)

5. En düşündüğün meslek ve en düşünmediğin meslek xD ?

Cevap: En düşünmediğim meslek öğretmenlik xD çünkü öğretmen çok çeker bnm başım şişer ya sınıfta xD

en düşündüğüm meslek eskiden avukatlıktı fakat sonradan avukatın kötüyüde savundugunu anladım oyzdn sawcılık cnm =)

Öp/tokatla

Justin Bieber= Öpp

Avril Lavigne= Öp tabii mucxxxx

Kenan Doğulu= tokatla

Vj Bülent= ööööö tokatla döv tekmele karate yap xD

Ashley Tisdale= Öp öpp mjxx

 

En beğendiğin marka sözler

Cevap: Girme Benle Laf Yarışına Sokarım Seni At yarışına


Okul Yolu Yokuştur Kafaları Tokuştur



Aşıksan Vur Saza Değilsen Bas Gaza

 

. Senin marka olduğun yerde etiketi ben basarım ;)

 

Sorulara devamm

6- Sitem nasıl ?

-Buraya sığmaz çikolatamm hiç sorma ama tek bi kelime istiyosan mükmükmükmükmüüükemmell =)

7-Bişey itiraf et hadi çabuk :))

- Canımsınn =)

8- Ne yazdığını tahmin edebiliyorum.. Şimdide sevdiğinin adını söylee

- Yook yaa sen varsın yaa xDd

 

Sorular bitti nasıldı

-Muhteşem bana bu sevinci verdigin icin öpüldünn meleqim =) güzel kızz =)

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !